peter27 schreef:
Citaat:...En overtreedt daarmee dus ook de wet?
Zeker niet!. De flora- en faunawet voorziet daarin. Voor educatieve doeleinden is het geoorloofd kikkerdril te vervoeren en onder je te houden.
O.K. En educatief is iets al gauw; al is het maar wanneer je iets verkeerd doet ;-)
[quot]Na de metamorfose dienen ze te worden teruggezet.[/quot]
Kortom, als ik dril van jou zou krijgen zou ik die dan na de metamorfose weer naar jou terug moeten brengen zodat je ze weer kunt plaatsen waar jij het vandaan gehaald hebt?
Citaat:
Citaat:...Inmiddels heb ik wat verder rondgestruind en een wat breder beeld van je gekregen.
Heel goed, Gerard. Er zijn zoveel "Peter de Visser's" dat ik dan hoop dat je de goede hebt gekozen.[\quote]
T.n.t. jouw achternaam niet geweten en uiteraard ben ik niet op zoek gegaan naar info over jou (zo zit ik niet in elkaar) maar kwam info over jou toevallig tegen toen ik op dit forum rondstruinde.
Citaat:
Verder heb ik een blanco strafblad, zwemdiploma's A t/m C, een net VOG, de wijkagent kent me goed en de buurkinderen wandelen bij ons vrijelijk in en uit.
Voor wat, hoort wat. Ik heb geen blanco strafblad, geen zwemdiploma's, uiteraard wel vaarbewijzen e.d. een wijkagent ken ik niet maar misschien kent die mij wel en buurkinderen heb ik niet (eigen kinderen overigens ook niet).
Citaat:
Mijn uitnodiging voor de koffie, Gerard?
Wanneer komen jullie?

Met de reactie daarop ging waarschijnlijk wat mis toen ik probeerde foto's bij te sluiten. Ik porobeer het later op de dag nog wel een keer.
--
Groetjes,
Gerard