Hallo met Thede toevallig las ik net het prachtige sprookje. Ik heb ook een passie voor kikkers en bracht mijn jeugd door aan de voet van de St Jansberg in de Plasmolen Nrd Limburg bij Mook nu heb je daar vennen gebiedje waar hele mooie groene kikers voorkomen met prachtige goud omrande ogen er zijn daar ook prachtige Keizerslibellen te vinden. Op de zomeravonden kunnen kikkersheerlijk kwaken maar sommige meisjes worden daardoor uit hun slaap gehouden terwijl je ze eeerst helemaal niet meer hoorde door een beter milieubeleid lijkt dat even voorbij te zijn. Voor mij zijn kikkers top beesten die niet op een plaats te houden zijn denk maar eens aan een kruiwagen vol met kikkers. Groetjes Thede uit Amsterdam
Groene kikkers kunnen in de zomer inderdaad een behoorlijk kabaal maken waar niet iedereen even blij mee is. Zelf kan ik er juist goed van slapen, voor mij is het muziek
_________________ Ik geloof niet in prinsen, ik geloof in kikkers.
Gebruikers op dit forum: geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum